Efenim burası Fenerbahçe Parkı'ymış. İçerisinde Romantika diye bir yer var, oraya gidin diye tavsiyemizi aldık öyle gittik. Parka bayıldım. Sessiz, sakin, huzur dolu bir yer.
Kardeşimin de annem ve ben kadar hattaa ve hatta babam kadar artizzz olduğunu söylememiş olabilirim ama aşağıdaki fotoğraf sanırım her şeyi anlatıyooor =))
Dayımın kızıyla annem =)) Bilemedim fotoğrafının konulmasına bir şey der mi demez mi ?? Ben unları koyarken o da yurtdışına gittiği için ve ben taii ki de sormaya üşendiğim için sadece baş harflerini koydum.
O kadar çok kedi vardı ki aslında, ama bu sevimli olanlardan =) Diğerleri ayıptır sölemesi eşşeek kadar olmuşlar bir de masaların üzerine çıkıp kalan tabakları temizliyorlar =) Birkaç tane daha sevimli kedicik vardı ama çekemedim onları =))
Artizz ben olmadan fotoğraflar bitmeeezzz =))
Bu arada GE.'nin abisi GE., eşi ve oğluşu da gelmişti ama tüm resimlerde EE. (yeğeniimm ♥) olduğu için ve çok fazla nazara inandığım için koymadım =))
Veee İstanbul maceramız böylelikle biter =)) Başka maceralarda görüşmek üzere efeniim. Esen kalınız =)))
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder