Çalıp çırpmak normal sayılır oldu ülkemde, sandıkları devletten korumaya çalışmak da ileri ileri demokrasi. Dün ve bugün sinir katsayım her geçen saniye artıyor. Hiç anlam veremiyorum insanlar nası bu kadar çiğ konuşup, çiğ düşünebiliyorlar.
Anlamadığım bir diğer olay ise; din. Biz çoğunluğu müslüman olan bir ülkeyiz. Ama o çoğunluk ki çalıp çırpanları yere göğe sığdıramıyor. Öldüren, elinde bir insanın kanı olan insanı yere göğe sığdıramıyor. Nasıl bir insanlık, vicdan, müslümanlık buna izin verir. Gerçekten aklım, hayalim almıyor.
O kadar olaylar oldu. Hadi belli kesimlerin interneti yok, gazete okuyamıyorlar falan fistan. E peki okumuş, yazmış, öğrenimini tamamlamış insanlar ?????
Ankaralı biri olarak Ankara'nın en büyüüüük ihtiyacı ankapark gerçekten. Orası olmazsa biz naparız ?? Nasıl yaşarız ?? Ağustos gibi açılması planlanıyor galiba. E benim cahil cüheyla insanım, hiç düşünmüyor musun oranın suyu nereden dolacak ?? Göksu gölü doldurulurken susuz kaldığın günler hiç mi aklına gelmiyor ?? O sıcaklarda susuz kalınca ne yapacaksın ??? Dinimizin temiz ol şartı nerede ?? Ama sen de haklısın hangi şartı adam akıllı yapıyorsunuz ki temizliği yapasınız !!!! Çalma, temiz ol, öldür, tecavüz etme. Nerede bunlar sahi ?? İnsanlığınız nerede ????
Yazıklar olsun hepinizeee. Ben hakkımı ne akp ye ne de ona oy verenlere helal etmiyorum. Benim rızkımı çalanlar ve onlara oy verenlerin yatacak yeri yok. Ve dilerim ki haram zıkkım olur, yediğiniz o paralar ve haklar çoluğunuzdan çocuğunuzdan çıkar !!!!!!!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder