Önce hamuru yaptım.
Hamurun soğumasını beklerken çikolata sosu hazırladım ve bir kenarda soğumaya bıraktım.
Hamur soğuyunca yumurta ekleyip, iyice çırptım.
Hamur hazır =)
Önce 20 dakika kadar 200 derece de pişiyor, daha sonra da 150 derece de yaklaşık 15 - 20 dakika daha pişmesi gerekiyormuş. Ben de öyle yaptım.
Veee, hamur kısmı hazır. Onun da iyice soğuması gerekiyormuş, gerçi çok geçmeden soğuyor ama ben soğumasını beklerken kremayı yapmaya başladım.
Veeee her şey tamam. Aslında daha servise uygun yapmayı planlıyordum ama kardeşim AÇ. hemen saldırmaya çalıştı ve ben de ona hemencecik bir tabak hazırlamak zorunda kaldım =))
Lezzetliydi vesselam =))
ohaaa su an deli gibi canim cektii :( bende istiyorummm gelinceeeee... :)
YanıtlaSilYavruuu sen gel ben daha güzellerini yaparıım sen merak etme =))
YanıtlaSilimm immm valla soyle bol cikolatali falan ayy nasil da lezzetli olur amaninn :)
YanıtlaSil