12 Kasım 2011 Cumartesi

Sonundaa =)

İnternet sorununu sonunda çözdük. Tek sorun benim bilgisayarım artık. Bakalım ne kadar zamanda bize geri dönecek? Onu da yarın öğreneceğiz inşallah =))

Veee bayram bitti. Kilolarımızı aldık. Koşturduk. Yorulduk. Dinlendik. Kurbanlıklarla uğraşıldı. Etler dağıtıldı. Et kokusunun ağırlığına maruz kaldık. Şeker yedik. Şeker tuttuk. Tabakları hazırladık. Hazırlarken acıktık. Azıcık atıştırdık. Ve bugünlere geldik.  =))


Eskiden börekleri anneannem yapardı. Ama anneannem artık yapamıyor. Aslında bıraksak yine yapacak ama sonrasında çok yorgun düşüyor. Annem ile oklavanın da arası pek iyi değil =) . O nedenle börekler Mado'dan. Ama tabii ki de anneannemin böreklerinin yerini hiçbir börek tutamıyor. Eskiden gelenler anneannenin börekleri için gelirdi. Laf aramızda bizde börekleri resimdeki kadar küçük koymazdık. Tabağım yarısı börek olurdu. Heralde artık onun için pek gelmiyorlar. =)) Ayrıca annemin zeytinyağlı dolmaları da süperdi.

Şimdi asıl sorun; alınan kilolar nasıl verilecek???? Sanırım artık spora başlamanın vakti geldi.

5 yorum:

  1. sonunda resim değişmiş beğendimmi peki? kesinlikle evet artık gelecek bayrama börekleri sen yaparsın anane sana el versin sende başla ufaktan datlum

    YanıtlaSil
  2. Resim tabii ki de senin icin degisti ;)
    Borek konusuna gelince once annemin ogrenmesi lazim. Nesil atlayarak gidilmezz ;) Annem halletsin sonra sira bana gelir ;) O zamana kadar beklemedeyim :D

    YanıtlaSil
  3. zati şu standby olayından bi türlü kurtulamadın :P

    YanıtlaSil
  4. :p kismet artik :)
    Bu arada sen ne zaman yazilarini gondercen artik. Ne zamandir senin blog da stand by da :)) yaz artik bisiler ;)

    YanıtlaSil
  5. ama ama ama benim sınavım var :S yoksa biliosun boş bırakmam :P

    YanıtlaSil