18 Şubat 2015 Çarşamba

Küpe Çerçevesi

Küpelerimi çok sevmeme rağmen bir türlü doğru düzgün bir yer ayarlayamadım kendilerine. Geçenlerde annemle Kızılay'daki Şık Düğme'ye gittik. Daha önceki internet araştırmalarına istinaden plastik kanvası görünce alayım belki lazım olur dedim. Birkaç araştırma sonucu küpelerim için bunları kullanabileceğimi gördüm. Ben de hemen başladım.

 

Bu çerçeveleri de tabii ki de IKEA'dan almıştım. Ama kullanmak kısmet olmamıştı.


Şimdi küpelerimi rahat rahat gördüğüm için her gün istediğimi takıyorum :) Umarım siz de beğenirsiniz.

Sağlıcakla kalın. 
 
Not: Özgecan ile başka paylaşım yapmak istemedim. Bunun nedeni ülkemizde bir şeylerin değişmiyor olmasının yanı sıra o kadar çok şey okudum ve facebook'ta o kadar çok şey paylaştım ki artık okuduğum şeyler daha fazla üzmekten ve ümitsiz hissetmekten başka bir şeye yaramıyor maalesef ki. Binlerce kere özür dilerim Özgecan, elimizden hiçbir şey gelmiyor. Biz insan olmayı beceremeyen bir ülkeyiz. Yalnızca siyaset var bizim için. İnsanlık yok :/

15 Şubat 2015 Pazar

Sevgililer Günü / Valentine's Day

14 Şubat - Sevginin, aşkın günü. Ülkemizde ise isyanın günü artık. Özgecan Arslan. Pek söze yer bırakmayan acı haber 13 Şubat akşamı sosyal medya da yankılanmaya başladı. Herkes kendince yorumladı. Bazıları utanmadan 'kısa etek giyiyorsan bas bas bağırmayacaksın', 'bunlar Amerika'da da oluyor, çenenizi kapatın' diye kendi reklamlarını yapıyorlar. Mantık yine reklamın iyisi kötüsü olmaz herhalde. Gündeme oturdum diyebilmek için. Peki neden ? Kendi başınıza geleceğini düşünmek bile istemezsiniz. Peki ya een sevdiklerinizin başına gelse ?

Eylemler yapılmaya başladı bile. Peki ne oldu ? Yine polis şiddeti, düşünemeyen zavallı insan suretindeki insanların tepkileri var. Çok garip. Ya kendi başlarına gelse ? Ya kendi çocuğuna ? Düşünmüyorlar.

Dün, bugün sosyal medyada çoğu kişi bununla ilgili paylaşımlar yaptı. Peki ya sonrası ? Sonrasında da devam edecek mi ? Ne kadar hafızalarımızda yer edinecek ? Ne acı ki ülke olarak unutmayı hep tercih ediyoruz. Bu gibi tecavüz olayları normal karşılanmaya başlandı. Cinayet zaten ölen kadınsa olası bir şey.

Yakalandılar. Ama olan oldu, giden bir can değil ki yalnızca. Ülke gerçeği, kadınlara karşı tutum. Avukatlar bile savunmak istemiyor. Eğer bu canileri savunacak avukat varsa daha da diyebileceğim bir şey yok sanırım ülkemiz bitti demektir.

Sosyal medyada gördüklerimi buraya da koymak istiyorum. Bunun nedeni unuttuğumuz zaman belki aşağı doğru inerken yine hatırlamak.

Bu tweeti Özgecan için atmadığını savunan bir mahlukat. Yapıyorsun bir şey bari arkasında duracak cesaretin olsun. Ancak çamur at izi kalsın yapabiliyorsunuz.




Hadi bu kadın (!) bunu yazdı. Bir grup düşünemeyen zavallı da retweet yapmış, favorilerine eklemiş. Favoriye eklemek nedir ? Oh iyi olmuş, iyi ki tecavüze uğramış mı diyorsun ? O zaman darısı başınıza diyorum ve hatta çoluğunuzdan çocuğunuzdan çıksın inşallah diyorum. İnsanlardaki nefreti körüklemekten başka bir işe yaramıyorsunuz. Benim nefretim de böyle.


Adam olmak bizim ülkemize baya uzak bir kavram... Ne yazık ki...


Böyle diyenlerin kızları, eşleri neden çalışıyor o zaman ?



Nefretim öyle büyük ki, ama diyebileceğim şeyler hep ... içeriyor. O yüzden bunları, bunlar gibi düşünenleri, Allah'ın kadına verdiği yeri görmezden gelip ayaklar altına alanları, müslümanım diyip yaptıkları şeylerin müslümanlıkla ilgisi olmayanları Allah'a havale ediyorum. Ama dilerim ki bu dünyada da cehennemi yaşarlar. En yakınlarından, en sevdiklerinden, çoluklarından çocuklarından çıkar bu yaptıkları.

"Bir yerde suç varsa, o yerde adalet yok demektir." - Eflatun

Son olarak change.org da kampanya başlatıldı. Bilmeyenler, henüz imza atmamış olanlar lütfen imza atınız.

Kampanya için buraya tıklayınız.