Nideeeeen tatiller bitiyor anlamıyorum kiii ?? Gerçi benim gibi çalışmayan, işsiz biri için söylemesi komik ama tatilden kastım deniz, kum, güneş olunca ben hiç tatil yapmıyorum :( Evet tatil bitti maalesef gezmekten tozmaktan fotoğraf çekemedim yalnızca son günümde yavru bir kediyle çekilmiş fotolarım var o kadar =))
Allaaam var yaaa o kadar güzel bir şeydi kii, içim el verse kardeşlerinden ayırmayı kesin getirmiştim =) Son 2 fotoğrafta bluzumda süt olduğunu sanıp ısırmaya başladı beni ve tırnaklarını bir güzel geçirdi. Ama o kadar sevimli ki sadece "ay, acıdı" gibi şeyler demekten başka bir şey yapamadım =)) Ve tatil böyle bitti işte :(
Not: Kardeşime yaptırdığım pastayı koymuştum birkaç post önce. Onunla alakalı olduğunu düşündüğüm bir şey var onu yazmak istedim. O gün pastayı yedikten sonra gece çok fena oldum, üşüttüm falan dedim ama 3 kere kustum gece boyunca :( Sonrasında babamda aynı şekilde ve kardeşim de aynı şekilde olunca bir terslik var heralde dedik. Kuzenim, kendisi doktordur, gıda zehirlenmesi olabilir dedi eğer kremalı yediyseniz diye de ekledi. Hadi ben birkaç dilim yedim =)) ama babam küçük bir dilim yedi. O nedenle çok kremalı pastalar yemeyin derim. Nasıl korktuysam =) Bu arada pastalara bir daha ki pasta yiyişime kadr tövbeliyim =))