18 Mart Şehitleri Anma Günü.
Tivibu, 18 - 24 Mart tarihleri arasında "Çanakkale 1915" i ücretsiz izleme şansı sunmuş. İzleyemeyenler, izlemek isteyenler varsa mutlaka bakın derim. Görüntü kalitesi de gayet başarılı bence. Link aşağıdadır.
http://www.tivibu.com.tr/canakkale1915izle.tvb
21 Mart 2013 Perşembe
15 Mart 2013 Cuma
Bir Kek Hikayesii =))
Bugün annemin misafirleri vardı =)) Çok şaşırtıcı bir durum tabii ki ama değişik oldu bize de :p Anneme yardım amaçlı kek yaptım. Hem de yağsız =)) Şekerli amaa ahahhaha =)))
Keki kakaolu seviyorum =)) Annemlerde cevizli seviyor bende ona göre yarısı cevizli yarısı kakaolu yaptım. Yaptıktan sonra da "Bak bu kısım benim" diyorum tabii ki de =)) Yalnız annem ceviz isteğini her şey bittikten sonra söylediği için cevizler keke sonradan giriş yaptılar =)) Beyaz kısımların biçimsizliği ondan =))
Veee kekimiiiin son haliiii =)))
Keki kakaolu seviyorum =)) Annemlerde cevizli seviyor bende ona göre yarısı cevizli yarısı kakaolu yaptım. Yaptıktan sonra da "Bak bu kısım benim" diyorum tabii ki de =)) Yalnız annem ceviz isteğini her şey bittikten sonra söylediği için cevizler keke sonradan giriş yaptılar =)) Beyaz kısımların biçimsizliği ondan =))
Veee kekimiiiin son haliiii =)))
13 Mart 2013 Çarşamba
Truffe Yaptıım =))
Truffe'yi alalı baya olmuştu aslında ama üzerimdeki tembellikle anca yaptım diyebilirim =))
Kutu artık dağılmış durumdaydı, çünkü her seferinde elime alıp sonrasında da "Amaan neyse başka zaman yaparım." dediğim için tipi kaydı doğal olarak =))
Kutunun içerisinden çıkanlar da bunlar. Beyaz olan çikolata tozu tarzı bişi artık neysee :p Gümüş renginde olan ise çikolata kaplaması veee en renkli ve şirin olanlar minik kaplardı =))
Kutu malzemelerine ek olarak kremaya ihtiyacınız olacak. Daha önce kremayla alakalı hiçbir şey yapmayan ben krema alırken baya komiktim. Bulmam yarım saatimi falan aldı, sormama rağmen =))
Tarifine uygun yaptıktan sonra, süsleme için fındık fıstık kullanabilirsiniz yazıyordu. Ben de bunun üzerine fındık, fıstık, bademi dövdüm. Hindistan cevizini de kullanınca 4 farklı süslemem çıktı =))
Fıstık, hindistan cevizi, fındık ve badem 4'lüsü =))
Veeee her şey tamamlandığında;
Göründükleri kadar da lezzetliydiler. Açıkçası başta şüphem vardı ama sonrasındaaa numm nuummm bittiler =))
Ve sunum aşamasında biricik Kuzuuum DP. =))
Eğer acaba diye düşünüyorsanız deneyin derim =) Afiyet olsuun =))
12 Mart 2013 Salı
Geçmiş Doğum Günümm =))
Geç kalmış bir post olacak birazcık ama =))
Kardeşim artık İstanbul'da çalışıyor. Doğum günüm için gelmişti ama o zaman babam burada değildi. Geçenlerde kardeşim tekrar geldi, doğum günümden yaklaşık 2 hafta sonra babam da burada dışarı yemeğe falan gider hep birlikte, bütün aile olarak kutlarız diye. Ancak anneannem grip oldu ve anneannemin gribi de oldukça ağır geçer. Bu nedenle bizim yemek planı yalan oldu. Bunun üzerine AÇ. (kardeşim oluur) dışarı bana sürpriz doğum günü pastası almaya gitti. Benim normalde haberim olmayacaktı ama ben o tam çıkarken nasıl bir pasta istediğimi bile söyledim =)) Azcık şımarmış olabilirim =))
Neyse pastayı halletti geldi =)) Ama yemekten sonra pasta faslı bir türlü gelmiyor, bende bekle bekle bir yere kadar canııım =)) En son dayanamayıp "Artık şubenim sürpriz pastayı yesek ??" diye sormak zorunda kaldım =)) İyi ki de demişim =))
Kardeşim artık İstanbul'da çalışıyor. Doğum günüm için gelmişti ama o zaman babam burada değildi. Geçenlerde kardeşim tekrar geldi, doğum günümden yaklaşık 2 hafta sonra babam da burada dışarı yemeğe falan gider hep birlikte, bütün aile olarak kutlarız diye. Ancak anneannem grip oldu ve anneannemin gribi de oldukça ağır geçer. Bu nedenle bizim yemek planı yalan oldu. Bunun üzerine AÇ. (kardeşim oluur) dışarı bana sürpriz doğum günü pastası almaya gitti. Benim normalde haberim olmayacaktı ama ben o tam çıkarken nasıl bir pasta istediğimi bile söyledim =)) Azcık şımarmış olabilirim =))
Neyse pastayı halletti geldi =)) Ama yemekten sonra pasta faslı bir türlü gelmiyor, bende bekle bekle bir yere kadar canııım =)) En son dayanamayıp "Artık şubenim sürpriz pastayı yesek ??" diye sormak zorunda kaldım =)) İyi ki de demişim =))
"Büyüdün KOCAMAN OLDUN" yazdırmış kardeşim. Asıl amacı ise: "Büyüdün EŞŞEK KADAR OLDUN" yazdırmakmış ama ayıp olmasın adam yazacak falan dedi ahahaa =)))
Evde ne kadar mum varsa hepsini pastaya sapladım =)) Yaşlandık artık =))
Ayıptır söylemesi çok lezzetli ve tazeydi =)) Mmmmm insanın canı çekiyor wallaaa =)))
10 Mart 2013 Pazar
Vosvoss
Vosvoslara yani Bettle'laraa aşığım desem yalan olmaz =)) O kadar seviyorum yani. E bu sevgiyi bloga da taşıyalım dedim bu sefer. Blogum da birazCIK değişiklik yaptım. Ama benim sevgilim internetim sağolsun uzadı da uzadı. Yaptığım değişikliker bir türlü görünmedi. Bir cinnet anımdan sonra halledebilmiş bulunuyorum. Umarım da sevilir =))
Şimdiii birkaç tane internetten bulduğum VOSVOS fotoları =)) Çooook seviyoruum ben bunları yaww =))
Nasıl sevilmez şunlar yawww ????
Ve nasıl bir yolculuk yapmak istediğim:
Bu mudur sorusunun cevabını veriyoruum EVET budur =))
Şimdiii birkaç tane internetten bulduğum VOSVOS fotoları =)) Çooook seviyoruum ben bunları yaww =))
Nasıl sevilmez şunlar yawww ????
Ve nasıl bir yolculuk yapmak istediğim:
Bu mudur sorusunun cevabını veriyoruum EVET budur =))
9 Mart 2013 Cumartesi
Ah Nivea ahhh =))
Herkesin yeni gözdesi bu video: Nivea'nın stres testi.
İzlerken "Allaam bana yapmadıkları iyi olmuş" dedim. Wallaa ne yapardım bilemedim =)) Ama izlerken gülüyoruuz =))
3 Mart 2013 Pazar
Yine Okuyom Ben yaa =))
KPSS kursuna başladığımı yazmıştım. Dersler iyi gidiyor ve hocalarıma da bayıldım. Umarım böyle geçer ve istediğim gibi yüksek bir not alabilirim.
Bu benim sınıfım =)
Bu da defterim =)) Bunları derste hızlıca yazıyorum sonrasında eve gelip temize çekiyoruum =)) Benim çalışma yöntemim de böylee napalıım =)
Doğru düzgün çalışmak lazım, ben de öyle yapmaya çalışıyorum =)) Hadi hepimize kolay gelsin =))
Kaydol:
Yorumlar (Atom)






