23 Şubat 2013 Cumartesi

Sinema Keyfi =))


Çarşamba günü kuzuum DP. ile sinema keyfi yaşadık. Türk filmlerine giderken genelde ön yargılı oluyorum. Bir de Sermiyan Midyat’ın daha önceki filmi olan “I Love You” filmini hiç beğenmemiştim. Hani güldüğüm sahneleri vardı ama genel olarak severek izlememiştim. “Hükümet Kadın” filmine Demet Akbağ için gitmeyi planlamıştım ve sonradan yazarın Sermiyan Midyat olduğunu öğrendim. Acaba dedim ama kuzuyu da söz vermiştim ve gittik. İnanılmaz eğlendim.


Gülmekten gözümden yaş geldiği de oldu, çok hüzünlenip sessizce gözyaşlarımı döktüğüm de. Ama genel olarak çok beğendim. Filmin konusu da gayet ilginçti. Gerçek bir olaydan esinlenilmiş. Türkiye’nin ilk kadın belediye başkanını anlatıyordu. Başkanın karısını Demet Akbağ oynuyor. Demet Akbağ’ın oyunculuğuna  bir kez daha hayran kaldım. 

Demem o ki, gitmediyseniz ve vaktiniz varsa izlemeniz gereken bir film =)) Şimdiden iyi seyirler, keyifli vakitler ;))

18 Şubat 2013 Pazartesi

Vee KPSS

Sonunda KPSS kursuna yazıldım. Yazılmam bir nevi olay oldu diyebilirim. Şöyle ki, Yargı Akademi ye gittim ve yazılmak istediğimi söyledim. Matematik bölümü dolmuş diğer dersleri alacakmışım. Kafam biraz karıştı, çünkü matematik bir sayısalcı için o kadar da sorun değildir. Benim için de o kadar sorun değil. Ama yine de hocanın farklı bir yöntem göstermesi benim için daha çabuk soruları çözmem demek. Ona rağmen yazılacaktım. Allah'tan annem ısrar etti de Yaklaşım Kariyer'e de gittim. Daha önce oraya gidip konuşmamıştım. Ordaki kadın çok cana yakındı. Çok da güzel ilgilendi. En son baktım ki kaydolmuşum.

Hafta sonu için şehir dışından çook sevdiğim bir arkadaşım gelmişti. Cumartesi gece birlikte gayet güzel eğlendik. Eve gidişim 12 falandı. Ama şu var, pazar günü dersim vardı. Evet cumartesi gittim yazıldım, pazar da derse başladım. Ama sözel dersler 25 inde başlayacaklarmış. Neyse ben ders çıkışı koştur koştur bizimkilerle buluştum. Kahvaltı falan filan günümüz çooook güzel geçti, yanii ben çoook eğlendiim en azından =)) Sonrası ev falan fistan.

Öyle iştee en sonunda yine kurslarda ben. Hadi bakalım hayırlı olsun.

15 Şubat 2013 Cuma

İşsizliiik =/

İnsan birisi işsizlik dediğinde bile sıkılıp bıkılmaya başlıyor. Bense artık cinnet noktamdayım. İngiltere'den geldiğimden beri iş arayışındayım ama tık yok. Oluyor gibi olup olmuyor. Bende madem 2buçuk senedir işsizim o zaman 3 e tamamlayayım dedim ama bu sefer KPSS kursuna gitmeye karar verdiim. Daha fazla okumak istemiyorum diyerek nerdeyse gitmediğim kurs kalmadı. Sıkıldım artık ama bir yerden doğru düzgün başlamam lazım. Evde boş oturunca da olmuyor. Bir de böyle deneyelim dedim.

Ankara'da birkaç yer buldum. Forumlara baktım, arkadaşlarıma sordum, onların arkadaşlarına sordurttum. En son İhtiyaç Akademi ye karar verdim e bugün gittim kaydımı yaptırmak için. Ama sabah gruplarının hiçbirinde yer yokmuş ben de yazılmadım. Çünkü eğer öğlen gidersem günüm de ölecek ayrıca çalışamayacağım da. O nedenle büyük ihtimal Yargı Akademi ye yazılacağım. Bir de Yaklaşım Kariyer var ama emin olamadım. Bu kararsızlık da beni bir gün öldürecek. Kendimden nefret ettim wallaa kararsızlığım yüzünden. Bir an geliyor tamam diyorum şuna yazılcam sonra bir boşluk mu luyor ne oluyorsa acaba ? diyorum. Acaba nereden çıktı şimdi yaww. Wallaa bayılacam ama.

Kafamı karıştıran bazı şeyler de şunlar:
1. olarak evden yürümeyi planlıyorum. Yargı Necatibey'de, Yaklaşım da Demirtepe'de. İkisi de hemen hemen aynı mesafelerde ama yine de uzaklar.
2. olarak Yargı daha ucuz ama kitapları biz alacakmışız. Yaklaşım ise 200 tl kadar daha pahalı ama kitapları kendileri veriyorlarmış.

Ve varsa başka şeyler ama şu anda belki farkında değilim. Ama çok kararsızım ve huzursuz ediyor beni biraz da. Çünkü artık bir şeylere başlamam lazım, bir şeyler yapmam lazım.

Bakalım yarın gidelim ne olacaksa hayırlısıyla olsun da huzurumuz kaçmasın =)) Hadi şimdiliiiik iyi geceler sizeee =))

14 Şubat 2013 Perşembe

Hepiii Valentayns Dey :p



Biz bugün sevgililer günü kutlamadık. Normal bir günde nasıl buluşuyorsak öyleydi. Öyle de olmalı bana göre tabii ki de. Ha ama ne var, arayıp arkadaşlarımın sevgililer gününü kutladım o ayrı iihihihiihih =))


E sizlerinde sevgililer gününüz kutluu mutlu olsun. Sevgiliniz varsa da yoksa da her şey de gönlünüzce olsuun =)))

Sevgiler saygılar efem =)

AŞK İşte =))

Sürekli bir sırıtma hali, sürekli aklımda olması. Bunlar bana aslında yabancı olan şeylerdi. Hatta arkadaşlarım sevgilileriyle çok konuştuklarında yeter yaw falan diyip taciz etmişliğim de vardı =)) Ama şu anki durumumda sürekli görme isteği, konuşma isteği, her şeyi anlatmaya çalışma isteği gibi bilimum zımbırtılar. Onu mutlu edecek şeyler arıyorum: ufak süprizler, mesajlar, aklıma gelen nerdeyse her şey. Her gördüğümü elime alıp acaba bundan nasıl bir süpriz çıkar diyorum. Yılbaşından hemen önce yılbaşı hediyesi olarak O'na çok güzel bir kutu hazırladım ve çok beğendi. O mutluluk bile yeter =)) Ama durmak yok yola devam diyerek, başka şeyler de hazırlıyorum =)) Ufak tefeklerden 2 foto koyayım dedim. Sonuçta özele girer ayrıntı vermiiim :P


Her bir kağıdın içinde farklı bir mesaj var. Her mesaj ona olan sevgimi anlatıyor. ;)

Saatlerce uğraşıp evdeki boncuklarımla bunu yaptım ve kendisine gönderdim =)) Çok sevindii sevdi dee =) En zor kısmı 'SENİ' yazmaktı. Mavi boncukların hiç biri resimde göründükleri kadar akıllı uslu değillerdi =) Ama başardım ve albüme O'nunla alakalı bir resim daha eklemiş oldum.

SEVİYORUUM ki beeen =))

Hem de her an, her saniye daha Çoooooooook =))

13 Şubat 2013 Çarşamba

Puzzle =)

Bir puzzle a başladım veee 3 gün de bitirdim. 1000 parçaydı ama çok severek yaptım. Kolaydı zaten =))





Gel gör ki tembellikten bir gün ölcem =)) Çünkü puzzle ım son 1 haftadır ya da belki daha fazladır aynı şekilde salondaki yemek masasının üzerinde =) Allah'tan annemin misafiri falan gelmiyor da toplamak zorunda kalmıyoruz =)) Ama en kısa zamanda halletcem inş =))

12 Şubat 2013 Salı

Kuzuum DP. nin Doğum Günü

Kuzuuuum DP. nin doğum gününü kutladık. Süprüz parti ayarladım. Gerçi az çok haberi vardı ama son anda gelemedim güya. Arkadaşlarından aradıklarım vardı. Gelmeyen de oldu ama genel olarak güzel geçti.

İlk foto da şaşkınlığını yakalamaya çoook çalıştım ama makinanın çekmeyesi tuttu. Doğal olarak da DP. sanki poz vermiş gibi olduu =))


 Bu kadarcıktık ama çook eğlendik.

  İyi ki kuzumuuz doğmuuş =))


 Telefonda sipariş verdim. Ve maalesef adamların yanlış anlaması sonucu kuzunun üzerinde olması gereken dudak ve kirpik pastanın üzerindeydi. İlk başta farketmedik. Çekilen fotolara bakarken farkettik. Ama olsun, pasta lezzetliydi =)) Günümüz de güzel geçti =))

DP. kuzuyu eve götürmeye karar verdi ama...

Sonrasında kuzunun aldığı şekil bu =)) 

İyi kiii doğduun canım arkadaşıım, herkesin kuzusuuu bidenemm =))) İyi kii varsıın =))

Sarhoş Olmuşum Beeen =))

Evet azcık öyle oldu. Ama biraz farklı olarak AŞK Sarhoşu olduum =)) O nedenle de azcık blogu boşladım. Maalesef ama kesinlikle iyi bir amaç için ;)

Bu arada birkaç post hazırlayabildim Allah'tan =)) Bu post annemin komşu gününe hazırlık =) Sofra tam anlamıyla kurulmadan çekmek zorunda kaldım, zaten çektim ve bir grup geldi.



Son iki fotoğraf sofraya konmadan çekildi. Bir de tatlı olarak Parfe vardı =)

Annemin gününden görüntüler bu kadar. Diğer postlarla devam edicem inşallaaah =))