30 Temmuz 2012 Pazartesi

Time to Write Again

Geri döndüm. Neredeyse 7 ay kaldım ve 2 - 3 posttan başka yazmadım. Sizden önce ben kendimi kınıyorum =)

Geri döndüm, evet ama çok özledim Bournemouth'u. Daha doğrusu arkadaşlarımı, ortamımı, ders çalışmayı değil ama okulumu. Çabuk alışıyor insan orada. Hep yanında olan ailenden, arkadaşlarından uzakta, yeni tanıştıklarına hemen tutunuyorsun.

Çok güzel arkadaşlıklarım oldu. İK, EY, DG, BM, EK, ED, BB, İT, EA, EE. Bunlar sadece Türkler ve şu an aklıma gelenler. Sizinle çok mutluydum ben, geri dönmek istiyorum şu an. Ama maalesef zaman artık çalışma zamanı. Artık para kazanmam lazım.

Önce bir özür: Canım arkadaşııım bitanecik dostum İK, şu an Rusya'ya çalışmaya gitti ve bana benden hiç bahsetmemişsin blogunda diye sitem etti. Dadluuuum doğru düzgün yazmadım walla, yazsaam bak sende varsın ;)) Hem ben senii çooook seviyoruum, çok da özlediim =)) Unutma bunu şaşkınıım =))

Bir yeri yaşanacak yapan havası suyu değil, ortamıymış arkadaşlarla geçirilen. Şu an çok özlüyorum ve geri dönebilmek için gerçekten yol arıyorum ama olmayacak bir şey. Artık devam etmem lazım yoluma.

Buraya 17 Temmuz Salı sabahı geldik kardeşimle. Gelir gelmez hemen dışarı falan çıktık. İlk hafta çabuk geçti gerçekten ama sonrasında yavaş yavaş kendinle yalnız kalınca farkediyorsun ki, çok özlüyorsun orayı. Orada her şey senin. Hep özgürsün, yalnızsın ama hep yanında birileri var. Ne zaman istersen çıkabiliyorsun. Burada o kadar bir özgürlüğüm yok maalesef ama ailem var. Onlar olmasa zaten hiçbir şey çekilmezdi herhalde. Tabii ki de bu kavga etmiyoruz anlamına gelmez. Hatta gelir gelmez anneannemle sigara üzerine yine tartıştık =)

Canım arkadaşım GA, HÇ, SK, NY. Çok özlemişim hepsini. Ama hemen HÇ ile buluştuk. Dedikodular =) Bir kez de HÇ, SK ben buluştuk. NY de gelecekti aslında ama oğluşu hasta olmuş gelemedi :( Bir dahakine inş =))

Bu arada HÇ'mi üzdüm. Ama gerçekten bilerek değil. Neyse affedilecek bir şey yok dedi ama haftaya hafta sonu için çok güzel planlarım var. Çok deli affedecek =))

Umarım bu sefer uzatmadan yazılarıma devam edebilirim =)

Şimdilik bu kadar ama aklımda süper bir post var bakalım yapabilecek miyiz ?? Ya da aklımdaki kadar süper olacak mı ?? =)) Göreceğiz =))