Yaklaşık 3 ay oldu biz geleli, e artık baya bir alıştık sayılır. Daha çok fotoğraf çekeyim, öyle yazayım diyorum ama unutuyorum, üşeniyorum. Olmuyor. O nedenle yazıp sonradan koyacaksam fotoları koymak istiyorum artık =)
2 ay bir öğrenci evinde kaldım, okulun ayarladığı. Sonrasında da yeni bir eve geçtim, aile yanı gibi ama değil. Yani aile giriş katında kalıyor ama yukarıdaki odalar baya bağımsız.
İlk evimde kalırken, bir hafta içinde 5 gün arka arkaya aralıksız dışarı çıktım. Sonrasında hasta oldum mu EVET tabii ki de oldum. 3 hafta hasta gezdim, sesim yoktu, sürekli öksürüyordum. Çok soğuktu bir de o zaman. Birde para çok çabuk gitti, taksiyle dönmek zorundaydık, e herkes gitmiş olduğunda tek başıma biniyordum, pek hoş olmadı. Allah'tan her seferinde öyle olmadı. Ama alıştım sayılır. Gece 4'de gelip 6.30 da uyanıp okula gidiyordum. Her zaman olmasa da okuldan gelince uyuduğumda oluyordu. Eğleniyorum burada, baya da alıştım.
Onun kardeşimin okuluyla 2 kere Londra'ya gittik. Birisinde Chinese New Year, diğerinde de National Museum ve Madame Tussauds'a gittik. İlki çok soğuk bir hava da oldu, ikinsi de çok yağmurlu. Önümüzdeki hafta sonu bir daha gideceğim. Bu sıralar havalar baya güzel. Bakalım hava ne kadar soğuyacak =)
Chinese New Year'dan Fotolar
National Museum ve Madame Tussauds'dan Fotoğraflar
Sanki gerçekten bakıyorlar. O kadar güzel yapmışlar =))
Ahhh Michael ahhhh :(
Bu hafta içinde birkaç kez kumsala yürümeye gittik. Dün dondurma yedim. Çok güzel hava - MAŞALLAH - nazar falan değmesin. Soğuğu hiç çekilmiyor. Gerçi geceleri de soğuk oluyor genelde ama napalım. Geceleri de çok çıkıyoruz, soğuktan bari çıkmayalım diyeceğim ama yok nerede =)) Hayırlısı o vakit =)
Şimdilik bu kadar. Düzenli yazmayı çok istiyorum umarım yapabilirim.