27 Aralık 2011 Salı

Kayseri Turu

Kayseri gezimle ilgili yazacağımı söylemiştim. Şimdi de başlayalım. =)

Dönmeden önceki gün yani cumartesi günü Volume'süz Mühendis'im ve ailesi beni Ürgüp - Göreme' ye götürdüler. Daha önce hiç gitmediğim için hadi gidelim dendi =) Bende peki dedim ne diyeyim ;)

Burası evden görünen manzara ;)


Ürgüp' ten manzaralar


E bir tane de benim resmim olsun ;)

Bazı evlerin kapı girişlerinde bunda olduğu gibi güvercin vardı. Bir anlamı var mı bilmiyorum ama çok değişik geldi bana =)



Ve Göreme =)



Arabanın içinden çektiğimiz için bir yansıma var orada =) Bu arada o bayraklı yere kadar çıktık Volume'süz Mühendis' im ile. Çok yordum kuzucuğumu =)



Burası da yine evden görünen manzara, geleceğim gün sabah uyanıp gördüğüm manzara =)

Eee bu fotodan sonra yolda kalmak da kaçınılmazdı =)

25 Aralık 2011 Pazar

Gezdim Geldim

Volume'süz Mühendis'imin yanına gideceğimi yazmıştım daha öncesinde. Perşembe günü gittim, bugün de geldim. Teee Kayseri'ye =) Çok güzel 4 gün geçirdim. Bir tanecik arkadaşım çok teşekkürler ;)

Kayseri'ye daha önce bir kere, günübirlik ailece gitmiştik. Bu sefer sadece ben vardım =) Talas'a gittik, merkeze gittik, mükemmel (!) alışveriş için Forum'a gittik ;) Çok kalabalık olduğu için öyle dedim yoksa çok da alışveriş yapmadık zaten ;) Sonra Ürgüp - Göreme' ye gittik. Benim için çok güzel bir zamandı.

Bugün sabah saat 10 da otobüsüm vardı. Sabah kar yağmaya başlamıştı. 10'u biraz geçiyordu otobüs hareket etti. Saat 10.40 gibi yol çalışması nedeniyle karşı şeritten ilerlerken, yol kalabalıklığı nedeniyle otobüsümüz durdu. Bende sanıyorum ki, birazdan yol açılır. Meğerse, ileride kar yüzünden kaza olmuş ve aşırı kalabalığında etkisiyle yol trafiğe kapandı. Biz de trafiğin ortasındayken. Yaklaşık olarak 1 saat 30 dakika kadar sonra geri geri çıkıp yol çalışması nedeniyle kapalı olan tarafa geçtik ve ancak ondan sonra ilerleyebildik. Yarım saat kadar sonra bir benzinlikte durup ihtiyaç molası verdik. Kar bileklerime kadar geliyordu. Çok güzeldi, her yer bembeyazdı =)





Geç kalan otobüs şoförümüz arayı kapatabilmek için mola vermeden geldi. Ankara'da da kar beklediğimden biraz üzülmedim desem yalan olur. Gerçi Ankara'ya kar yağsa öyle bembeyaz kalmaz hiçbir yer ama insan umut ediyor. İngiltere'ye gitmeden doğru düzgün kar yağar da doya doya oynarım inşallah ;)

Gezdiğim yerlerle ilgili de bir yazı yazmayı planlıyorum, inşallah hallederim ;)

21 Aralık 2011 Çarşamba

Diş

20 yaş dişlerimden biri daha gitti. Bundan birkaç sene önce sağ alt ve üstü çektirmiştim. Bugün de sol alt dişimi. Şu an çok ağrım var ve ağzımı açamıyorum. Tüm bunlara rağmen yarın benim dadlu Volume'süz Mühendisimin yanına Kayseri'ye gidiyorum. Ağrım varmış yokmuş, yüzüm şişmiş şişmemiş gidiyorum arkadaş ben =)

Ama ağrım da var, yüzüm de şişti :S Ağzımı açıp ilaç da alamadım daha. 2 saat sonra demişti yaklaşık 2 saat oldu ama biraz daha beklemeyi düşünüyorum, ağzımın uyuşukluğu daha geçmedi.

Neyse beklee beni Volume'süz Mühendisim, bekle beni Kayseri =))


18 Aralık 2011 Pazar

Dizilerden Devam

Yeni başladığım dizileri yazayım dedim bugün de.


New Girl

Zooey Deschanel' a zaten bayılırım. Bu diziyle aşkım katlanarak büyüdü resmen =) Burada oynadığı karakterse inanılmaz eğlenceli.

Sevgilisinden ayrılan Jess yeni bir ev arar ve 3 erkekle birlikte yaşamaya başlar. Ben çok eğlenerek izliyorum yeni başladı daha 9 bölümü yayınlandı ama çok eğlendim.



Body of Proof

Eski bir cerrahın adli cerrah olarak çalışması üzerine bir dizi. Polisiye sevenlerin sevebileceği bir dizi. Öyle çok ahım şahım değil ama idare eder diyebilirim. Ben yine de izlemeyi tercih ettim ;)


Being Human

Bir vampir, bir hayalet ve bir kurtadamın arkadaş olmaları ve aynı evde yaşamaları üzerine bir dizi. Ben beğendim ama kurgusunu zayıf bulanlar da az değil. Bu dizinin orjinali de varmış. Yine aynı isimle İngiliz yapımı ama onu izlemedim. Yine de ben beğendim =)



The Secret Circle

Bir kızın kasabaya gelip cadı olduğunu öğrenmesiyle başlıyor her şey. 6 kişilik cadı grubunun başından geçenleri anlatıyor. Eh fena değil diyebilirim. Halen izlesem mi izlemesem mi ayrımındayım. İzleyerek deniyorum sonuç ne olacak bilemiyeceğim. Bakalım =)

Şimdilik bu kadar. =)

15 Aralık 2011 Perşembe

Vespaaaa

Vespa almaya karar verdim. İngiltere'ye gidip geldikten sonra bunlardan birini almak istiyorum. Çok güzeller =))




Çok istiyorum, çoook ;)))

3'ünü de alsam ne kadar iyi olur. O günkü ruh halime göre bir tanesini kullanırım =)) Ama en çok rengarenk olanı beğendiim =))

14 Aralık 2011 Çarşamba

Bir Haftalık İzmir

Bir önceki yayında İzmir'e gittiğimden bahsetmiştim. Şimdi de resimlerini koyayım İzmir'in. Tabii ki de yalnızca bir kısmı ;)




Eylem var sanmıştık, gideceğimiz yer orasıydı arkadaşlarla buluşmak için ama öğrenciler toplanmıştı. Herhangi bir şey de olmadı Allah'tan ;)


Bu Laos balığıymış galiba. Adından emin değilim. Ama tuzda pişiriyorlar, o görünen beyazlık hep tuz. Üzerine de alkollü pamuk koyuyorlarmış alevli sunum için. Biz yemedik ama çok güzel görünüyordu. Seferihisar yolu üzerinde Gemi adlı restrontta yedik balıklarımızı ;)


Bu da Asansör. Dario Moreno çalıyor asansörün içerisinde de. Yukarıda da restront ve kafe var. Ben asansöre binebilmek için para vereceğiz sanıyordum, Atakule için para veriyoruz ya ;) Meğersem değilmiş bedavaya yukarı çıktık =) Karanlıkta gittik, ona rağmen manzarası süperdi. Aydınlık da, denizde göründüğü zaman daha güzel olurdu herhalde ;)

7 Aralık 2011 Çarşamba

Karışık Devam =))

Bu sıralar dinlediklerimi yayınladıktan sonra yayınlamayı düşündüğüm birçok konu vardı. Ama maalesef fırsat olmadı. Şimdi kaldığım yerden devam ediyorum =)

Bu süre zarfında kuzenim askere gideceği için, gitmeden görelim dedik ve ailece İzmir'e gittik. İzmir tahminimden soğuktu ama yine de İzmir İzmir =)) Seviyorum İzmir'i =) Bir haftalık bir ziyaretin ardından Ankara'ya geldikten sonra İngiltere için biraz hazırlık yapalım dedik ama herhalde yine en son dakikaya birçok şey kalacak. Bakalım göreceğiz.

Ve asıl yazmak istediğim noktaya geliyorum. Bir blog'da gördüğüm resim ve tarif üzerine tarçınlı kurabiye yaptım. Ve baya sevildi =)) Yaptığım kurabiyelerin fotolarını da ekleyeceğim. Ama öncesinde tarifi yazayım ;)

Hamur için
2 yumurta
100 gr tereyağ (oda ısısında yumuşamış)
1/2 çay bardağı sıvı yağ
1/2 çay bardağı üzüm pekmezi (evde hurma pekmezi vardı ben onu kulladım =) )
1/2 çay bardağı buğday nişastası
1 su bardağı toz şeker
2 paket şekerli vanilin
1 tepeleme çay bardağı tarçın
Alabildiği kadar un

Üzeri için
2 çay kaşığı tarçın
2 çay kaşığı pudra şekeri

Tüm malzemeyi yumuşak bir hamur elde edinceye kadar yoğurun ve streç film ile sarıp buzdolabında 1 saat kadar bekletin. Daha sonra hamuru 1 cm kalınlığında açıp istediğiniz kalıplarla şekil verin. Önceden ısıtılmış 170 derece fırında 12 dk kadar pişirin. Fırından çıkardığınız anda (sıcakken) üzerine tarçın ve pudra şekeri karışımını minik bir elek ile eleyin. Afiyet Olsun =)

                                                             Fırından çıkınca ilk hal =)




Ve son olarak da komşu teyzeye verdiğim tabak ;) ( Tek başına yaşadığı için o kadar az cimrilikten değil :p )


Bugünlük de bu kadar ;))